۷.۱۲.۸۷

دخترک

من دختریست که هر شب بغضشو فرو میده
تا مبادا احساساتش بر عقلش غلبه کنه!!!
چرا من باید این کار رو انجام بده؟!
مجبوره؟!
مجبور شده؟!
.
.
چرا بروز احساسات خودبه خودی نیست که من مجبور نباشه بغضش رو هر شب فرو بده! چرا عقلش با احساسش هماهنگ نیست؟!!
دلم برای من میسوزد
میتوانم با تمام وجــــــــــــــــــــــــودم حسش کنم


چرا درکش نکردی؟؟؟
شاید نمیدانستی چقدر دوستت دارد
شاید نمیدانستی تو تنهــــــــــــــــا کسی بودی که دوست داشتنت برایش دلیل نمیخواست...
حیف ای کاش درکش میکردی
ای کاش نمیشکست هر چند گفته بود هزاران بار شکاندیش
این بار صدای شکستن من را من هم شنیدم اما تو چطور نفهمیدی؟!!!
.
.
.
من هنوز هم...

خدایا جهان دیگری داری؟!!!
گویند داری
من به من گفته فقط دل خوش است به ان جهان تو
امسال بهار برای دخترک سردتر از هر زمستونی بود و تا الان.....

۶ نظر:

ناشناس گفت...

اميدوارم که بهاری شيرين به زودی برای این دخترک آغاز بشه
همون جهان ديگه, همون که ميگن که از ذهنت بايد بگذره تا مجسم بشه واست

آدرس ایميل تو چيه!
خوش باشی

ناشناس گفت...

خوبه که بايد تاييد بشه, ایميلت را می خواستم که این را واست بنويسم
هواست باشه که منتشر نکنيش :دی

در 19 اسفند يک سالی, نه خيلی وقت پيش, يک اتفاق قشنگ افتاد, يک پرنسس کوچولوی ناز به دنيا اومد. به همين مناسبت يک وبلاگ عشقولانه ایجاد کردم تا همه بتونيم این روز را بهش تبريک بگيم. آدرسش هست:
http://birthday2princess.blogfa.com/
پسوردش در اختيار شما قرار می گيره تا به هر نحو که دوست داريد, از نوشتن يک متن کوتاه يا قرار دادن عکس يا فيلم و انيميشن این روز را به پرنسس تبريک بگيد. اگر تو هم دوست داری که واسش چيزی بنويسی يا عکسی قرار بدی به این صفحه برو
http://www.blogfa.com/Desktop/Login.aspx?action=team

وبلاگ : birthday2princess
نام کاربری نويسنده: doost
کلمه عبور: doost

1-این فعاليت به صورت کاملا مخفيانه بايد انجام بشه و لطفا و به هيچ وجه سوتی نديد که پرنسس از وجود این وبلاگ با خبر بشه تا روز تولدش که رونمايی بشه و از طرف همه بهش هديه خواهم کرد.
2-نياز هست که بگم که ترجيحا پست خودتون را تا قبل از روز 18 اسفند قرار بديد تا من بتونم در روز آخر مرتبشن کنم و اگر نياز به جابه جايی پست ها بود انجام بشه.
3-ممنون ميشم اگر این نوشته را واسه بقيه دوستان پرنسس که احتمالا من نميشناسمشون بفرستی.

امید که کار قشنگی بشه
با سپاس، دگری

ناشناس گفت...

omidvaram delet harchi zod tar bahari beshe, dele man ke sakht gerefte .... badjoor delam gerefte .... badjoor ....

ناشناس گفت...

دیدم عزیزم
.
.
دلت همیشه بهاری باشه

ناشناس گفت...

هانیه عزیز سلام
خیلی مرسی از محبتت. جواب سوالی را که پرسیدی را نمی دونستم.
به کمک تو و ديگر دوستان يک اتفاق قشنگ افتاد و قطره قطره محبت های ما باعث شادی دل پرنسس شد و يک دنيا خاطره واسش ایجاد، که شک ندارم که در دنيا کاری به ارزشمندی شاد کردن دل ديگران نيست.
از تو هم ممنونم که قبول دعوت کردی و اميدوارم که همواره شاد باشی و دنيا به کامت

ناشناس گفت...

هانیه جونم. عزیزم. خیلی زیاد ممنونم. یعنی اصلا نمی دونم چه جوری باید این کار قشنگت رو توصیف کنم و چه جوری تشکر کنم ... بهم بگو چه جوری می تونم قدردان این همه لطف و مهربونی تو بشم آخه؟
عزیزم. خانوم خوشگله ... بی نهایت بار بازم ممنونم ...
ببینم از مهد چه خبر؟ میری هنوز یا نه ...