۶.۵.۸۷

مهد1

6 مرداد
امروز سام - هلیا- ناردین- نارگل و پارسا اومده بودن نیما غایب بود یه شاگرد جدیدم با پدرش اومده بود اسمش خیلی سخت بود الانم هرچی فکر میکنم یادم نمیاد تو مایه های ارسنیک استمیک فقط معنیش یادمه که پدرش گفت معنی روشنایی میده تازه اسم همسر کورش سوم هم بوده.حالا بگذریم بعدا میام مینویسم .
امروز ناردین و نارگل با دایشون اومده بودن مهد واییییییییی که چقدر گریه کردن اصلا حوصلشونو نداشتم دعا میکردم راضی به موندن نشن بر گردن. ولی نشد موندگار شدن و کلی اعصاب خورد کردن.پارسا هم که نصف ساعتو خواب بود. هلیا هم جولوش لگو ریخته بودم سر گرم شده بود گاه گداریم یه چیزایی میگفت که نمیفهمیدم چیه فقط وقتی لیوانشو نشون میداد میفهمیدم تشنش شده. سام عسلمم حین بازی با لگو ها شعرهایی که یادش داده بودم رو زمزمه میکرد که گاهی خودمم همراهیش میکردم. منم کنارشون نشسته بودم و یه سری کار دستی هایی که مسیول اموزشی بهم یاد داده بود رو درست میکردم برای مبعث تحویل بچه ها بدم. خیلی سخت بود ولی من از عهدش بر اومدم تازه خیلی بهتر از خود مسیوله.(مثلا طرح حضرت محمد بود به نظر من سنشون کمه برا درک این چیزا ولی با کاغذ رنگیهای رنگی درست کردم که براشون جذاب باشه اون طرحی که مسیوله داده بود میدونستم براشون جذاب نیست)
اخر وقتم بچه ها رفته بودن فقط سام بود و پارسا .پارسا همچنان خواب بود منم از فرصت استفاده کردم و با سام حسابی بازی کردم رو پام میشوندمش و تاب تاب خمیر و لی لیلی حوضک رو باهاش بازی کردم اولین بار بود رو پام میشست خوشحال بود. تا من بلند میشدم برا کاری بعد دوباره مینشستم خودش اتوماتیک میومد بغلم.مربی کناریم بهش گفت سام خیلی خوش خوشانته هااااا مربیت عوض شده کیییییف داری میکنی.چشماشو جمع میکرد می خندید.
حدودای ساعت 4 مادر بزرگش با عموش اومدن دنبالش عموش براش یه لپ لپ بزرگ جوجه خریده بود بهش گفتم سام این چیه گفت جوجه گفتم صداش چیه گفت قد قد قداااااا گفتم نهههههه این صدای مامانشه .مامان بزرگشو عموش زدن زیر خنده بعد خداحافظی کردن و رفتن.
وای که چه قدر دوست داشتنیه تنها بچه حرف گوش کنه تازه به نظرم خیلی باهوشه.
خلاصه که یه روزه دیگمم توی مهد گذشت فردا قراره مسیول مهد از دبی بیاد باید زودتر تکلیفم رو مشخص کنم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

nemidoonam chera felan nemitoonam farsi type konam, pishapish ozr mikham.
hanie joonam vay nemidooni cheghad khoshhal shodam ke khoondam too ye mahde koodak kar mikoni, man ashegheeeeeeeeeeee bache hammmm .... khob man ye zamani zaban english dars midadam dige? alan 1 terme ke morakhassi gereftam va ehtemalan dige nemiram sare kar vali oon zamani ke miraftam asheghe class haye kids am boodam. alan khoondam ke too mahd kar mikoni kheyli barat khoshhal shodam, movafagh bashi azizam ;) ye nazare dige ham vasat mizaram oono plz taeeid NAkon! ;)