۱۱.۴.۸۷

ریزش ساختمان

بالاخره ریخت ...
بالاخره ریخت و جان یه عده کارگر بیچاره رو گرفت منتظر همین بودن!
این همه سال هر انسان عاقلی که این ساختمون رو میدید می تونست تشخیص بده که ممکنه حادثه افرین بشه ولی افسوس که تنها چیزی که هیچ ارزشی دیگه نداره جون ادمیزاده.
دیروز من ساعت 7 بعد از ظهر مقابل ساختمون بودم و دیدم که چه به روز یه عده ادم بی گناه اومده یه عده خانواده بی سرپرست شدن!
کی باید جوابگو باشه هـــــــــــــــان؟!!
مگه وجدان ندارن؟
از دیروز صبح ساعت 9 تا امروز که سه شنبه هست و الان از نزدیکاش رد میشدم هنوز دارن دنبال اجساد میگردن واقعا جای تاسفه همیشه بعد از چنین حوادثی مسیولین تازه به فکر می افتن.ساعت 8:45 صبح روز دو شنبه ساختمونی که مدتها بود(قسمتیش) ریزش پیدا کرده بود ریخت و دیوارهای ساختمون مجاورش رو هم تخریب کرد ولی خوشبختانه به ساکنین اون ساختمون اسیبی وارد نشده فقط اواره شدن حالا کو تا دوباره سر و سامون بگیرن طبق امار اعلام شده تعداد 19 نفر از کارگران زیر اوار موندند. عکسارو ببینید هر چند که صحنه واقعی خیــــــــــــــــــــــلی دلخراش تر از این حرفا بود .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ديشب این خبر را خوندم و واقعا متاسف شدم, شرکت های نروژی که در ایران فعاليتی دارن, ميگن که بزرفگترين مشکلشون این هست که بحث ایمنی در ایران اصلا جدی گرفته نميشه, می گن که خود مردم تون در هنگام کار مواظب خدشون نيستن, حالا کارفرما و ديگران که بماند.
متاسفم, خصوصا اگر بدونی که این خونه فقط واسه 2 طبقه مجوز داشته و زير سازی شده بوده
در مورد اون کد هم:

در بخشی setting يک گزينه ای وجود داره که نوشته کد تاييد واسه پيغام ها, اون را آنتيک کنی (تيکش را بر دار) که نياز نباشه واسه هر کامنتی ما کد را وارد کنيم