۱۰.۹.۸۷

چتری

امروز بعد از 9 ماه چتریامو از رو پیشونمیم زدم کنار.
به درخواست مامان از عید چتری گذاشته بودم چون خیلی دوس داره.
وقتی رفتم مهد یکی از مربیا بهم گفت اینجوری بیشتر بهت میاد.اخه زدم بالا.
ولی بعد از ظهر یکی از بچه های امادگی (دختر) اومده بود کلاسم برا اینکه سرش گرم بشه و اذیت نکنه پاستل با یه ورق دادم که نقاشی کنه شروع کرد به صحبت که الان شما رو میکشم بعد رنگ سیاه رو برداشت گفت الان ابروهای خوشگلتون رو میکشم خیلی ابروهاتون خوشگله. چند دقه که گذشت نیگا کردم دیدم واوووووووو چیزی که معلومه تو صورت فقط مو هست گفتم وا من که دیگه چتری ندارم نیگام کن ببین موهامو زدم بالا!
یکم نیگای صورتم کرد گفت اخه من اونجوری خیییلی دوس داشتم خیلی خوشگل تر بودین همش میگفتم کاش مامان من بودین!
اون لحظه قیافه وا رفتم دیدنی بود.
خودم هم بدون چتری بیشتر دوس دارم چون به نظر چهرم مهربون تر میشه ولی اونجوری به قول مامانیم با نمک میشم .
خوشگلیه و هزار دردسر دیگه(هه هه) با چتری صورتم خیلی کم سن و سال به نظر میاد ولی بدون چتری باز یه کم بیشتره. این عکس کنار لاگ رو باید انگاری عوض کنم چون دیگه بی چتریم حالا شما فعلا بی چتری تصور کنید.
ترم جدید زبان شروع شده مربیم مربیه 3 ترم پیشم هست هی بهم میگه خیلی ناراحت به نظر میای دو جلسه ای میشد که مدام میگفت ولی دفه پیش جدی جدی گفت چیزی شده؟!!! قبلا ها یادمه اینجوری نبودی همش میخندیدی شاداب بودی!
گفتم نه بابا اینجورام نیست. دلیل اصلیش اینه که 3 ترم پیش من سر کار نمیرفتم و فری تایم زیاد داشتم اما الان.....شاید خستگیه. دلیل دیگشم که البته خودش زودتر از من گفت اینه که دوستام باهام نیستن و ازشون سبقت گرفتم و خیلی وقته همدیگه رو ندیدیم.
شبها روز و روزها شب میشوند.
...................................................................................
من یه لکچر برا زبانم میخوام بیوگرافی یه شخصیت اگه کسی چیز جالبی داره بفرسته.

جویای کار: لیسانس فیزیک- اشنایی با کامپیوتر: ICDL- اشنایی با زبان انگلیسی:pre-intermediate

هیچ نظری موجود نیست: