۹.۴.۸۷

Wisdom tooth

اخه من نمیدونم این چه اسمیه روش گذاشتن امانم رو بریده ننه جون !اگه انقدر بی ارزشه پس چرا اسم عقل روش گذاشتن؟!!!
قبلش یه جور اذیتم میکرد الانم که جاش خالی شده یه جور! یه طرف صورتم الان مثل فلج هاست کم کم داره اثر سر بودن بیرون میره و دوباره درد میاد سراغم واااااااااییییییییی دندونمممممممم نه اشتباه شد الان که دیگه دندونه نیست. واییییییی لثثثثثثثثثثثثثثثمممممممم.خخیییلییی می درده!(بغض).
تازه بازم باید برم دکتر یکی از دندونامم که اصلا فکر نمیکردم (اخه اصلا درد نمیکرد) .دکتر گفت به عصب رسیده 3 جلسه کار دارههههههههه. به خدا من مسواک میزنم تازه اگه تنبلیم نگیره نخ دندونم یه وقتا میزنم ولی نمیدونم چه به روزشون اومده مامانمم تازه تعجب کرد اخه خیلی حساسم نسبت به تمیزیشون.از مطب که اومدم بیرون احساس میکردم دهنم کج شده ولی مامانم می گفت به نظرت میاد! یه طرفش انگار مال من نبود حالا تو اون گیرو دارم تو پمپ بنزین یکی گیر داده بود ادرس می پرسید .تا حالا یه عقلمو کشیدم با این یکی میشه دوتا به سلامتی یدونه دیگم کلش داره میزنه بیرون دکتر گفت وقتی برا جراحی دندون خرابت میای اون یکی هم میکشم. اخه کی تا حالا هر 4 تا دندون عقلش در اومده؟!!! همینه دیگه ادم که زیادی عاقل یاشه همه چیز اثارش رو نشون میده این طفلکیام طاقت نیاوردن زدن بیرون. فکر کنم رو مخمم هم تاثیر گذاشته دردش .حس میکنم دارم دیگه چرت پرت میگم (بغض همراه اشک و اب دماغ)
خلاصه ممکنه تا یه سال دیگه دندون مصنوعی بزارم( وای خدا نکنه زبونتو گاز بگیر) هانیه با دندون عاریه(نیشتو ببند).ولی یه مصراع شعر شدا: هانیه با دندون عاریه!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اول يک خواهش, لطفن جات این ثد تاييد را حذف کن, آخه خيلی درد داره :پی
دندون عاريه هم بهت ميادا, کلی خنديدم اونجا که گفتی نيشت را ببند
اميدوارم که زود دردت تموم شه
يک آدمی ميگه, زندگی لحظه هايی است از این درد تا اون يکی درد