۲۷.۵.۸۷

بیکاری

امروز کار خاصی نداشتم انجام بدم یعنی بودا ولی من حوصله نداشتم.

چند وقتی بود حس میکردم موهای سفید سرم زیاد شده این بود که بعد مطالعه زبان گفتم برم جلو اینه بشینم و بشمرم
1 2 3 4 5 6 7...... 10 11 12.. .. .. ..... 24.... .....................31 32 33....
نه انگاری خیلی زیاد شده دارم پیر میشم (بغض)
مامانم میگه:جدی نگیر ارثیه!( اما نه از مامان نه از بابا فکر کنم جد بزرگه بزرگ!)
سفیدیش زیاد مشخص نیست بیشتر خودم میفهمم .شانس اوردم همه میگن سنم کمتر به نظر میاد(babyface)

خلاصه که من این موهارو تو اسیاب سفید نکردم.

موهام داره شبیه این عکسه میشه. میگم خوشگله ها. بدم نیست.

اه مورده شوره این بلاگ اسپاتو ببرن که از این شکلکا نداره من اینجوری اصلا نمیتونم احساساتمو نشون بدم (بغض همراه با اب دماغ فراوان)
میگم یکی از این ماهرا پیدا نمیشه بیاد راهنمایی کنه؟!! هر چند فکر نکنم اسپات همچین خاصیتی داشته باشه.(ابروهای افتاده همراه با یاس فراوان)

۳ نظر:

ناشناس گفت...

jeddi migi inghadr mooye sefid dari?? khob man mooham kheyli roshane, gah godari moohaye siah tooye mooham mibinam, vali valla seifd nadidam, bezar beram khodam beshinam ba deghat negah konam shayad moohaye manam sefid dasht :P
azizam merc ke jooyaye ahvalam hasti, ma ham khoobim, ham man ham babri ;)

ناشناس گفت...

jeddi migi inghadr mooye sefid dari?? khob man mooham kheyli roshane, gah godari moohaye siah tooye mooham mibinam, vali valla seifd nadidam, bezar beram khodam beshinam ba deghat negah konam shayad moohaye manam sefid dasht :P
azizam merc ke jooyaye ahvalam hasti, ma ham khoobim, ham man ham babri ;)

ناشناس گفت...

سلام
اره گلم یه 30- 40 تایی موی سفید دارم ولی چیزی که راه چاره داره غصه نداره.نمیشه که ادم همه جوره خوشگل مشگل باشه(چشمک)
راستی تو منظورت این بود که موهاتو رنگ کردی بعد 2-3 تا تار سیاه موت جا مونده؟!!!