۴.۶.۸۷

پیک نیک

امروز بعد از کارم رفتم کلاس بعد مامان زنگ زد گفت بیا فلان جا دنبالم و منم رفتم فلان جا ولی تا مامان بیاد طول کشید منم وایستادم ولی خیلی خوب بود چون یه طوفان شدیدی شده بود همه داشتن میدویدن منم یه تکونایی از تو ماشین حس میکردم که انگار سوار این خر و الاقای پولی شده بودم کلی کیف داد(یه خوردم ترسیدم گفتم واییی الان با ماشین شوت میشم تو هوا) برای اولین بارم ضبط رو زیاد کرده بودم سلن دیون میگوشیدم سی دیه داداشم بود بعداز اهنگای اون یه اهنگ عربی اومد که خیلی قشنگ بود خوانندشم اصلا نمیشناختم یه زنه بود ولی هر چی بود اون لحظه به دلم نشست زدم رو ریپیت. دلم گرفت یهووووووووووو ولی برا اینکه زیادی نگیره از تو کیفم یه پلاستیک که توش چند تا از باقیمانده شیرینی کیشمیشیا که برده بودم مهد در اوردم و خلاصه خوردم و طوفان رو تماشا میکردم هیشکی تو اون هوا به هیشکی کار نداشت جالب تر از همه ات اشغالایی بودن که تو هوا میرقصیدن:کیسه -کاغذ....
خلاصه بعد نیم ساعت مامانیم اومد و پیک نیکم تموم شد و راهیه خونمون شدیم.
قصه ما به سر رسید هانیه به خونشون رسید.(لبخند)
راستی از مهد بگم سام مثل سابق شده تازه خیلی بهتر امروز اومد صورتمو بوسید.موقع رفتن هم وقتی کاردستی که برا همه درست کرده بودم به اونم دادم اومد با اون قد کوتاش بغلم کنه پاهامو گرفت(وای چقدر دلم تنگ شد یهوووووووو براش)
بعدا نوشت:انگاری تو این پست زیادی یهوووو یهووووو کردم به معنای یک دفعه نه به معنای خوشحالی و یووو هوووووو

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ummmm raje be nazari ke poste ghabli dadam, na honey joonam, man bache ke boodam mooham talayii boode :D alan roshan shode, yani masalan engari high light shode, albate mishe goft ghahveyii e kheyli roshane, vali yemoghe hayii migam mooye siah ham peida mikonam!
baadesham ke be reaction haye adama too toofan ta hala deghat kardi?? jalebe !!

ناشناس گفت...

rasti, Sam ham be in dalil az to ghayem mishod ke be ghole mamanet ye moddat azat door boodeo alan khejalat mikeshe ;)

ناشناس گفت...

merc khoobam to chetori? :X

ناشناس گفت...

دوست عزیز ممنون از لطفی که به من داشتی .... چه خوب که اینقدر بچه ها رو دوست داری بچه ها خود عشقند .... خوش باشی .